12 września 2012

Kinkiet LOFT



Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak zmieniłam starą lampę z Loft-u na kinkiet w pokoju dla nastolatka. Oczywiście tradycyjnie wygrzebałam go na jakiejś aukcji za grosze. Mówię wygrzebałam, bo najczęściej takie lampy są już w cenie.




I znowu poprosiłam mojego tatę o wymianę "wnętrzności" na nowe ( na zdjęciu już po wymianie). Wyczyściłam szkło wodą z octem, a potem wyszorowałam papierem ściernym metalową obudowę. Zamontowaliśmy energooszczędną świetlówkę i gotowe. :)



Teraz wisi u mojego syna w pokoju i czasami kiedy patrzę na kinkiet zastanawiam się gdzie wcześniej świecił?  może w jakimś kanale?
A może Wy wiecie gdzie takie lampy jeszcze są?

Życzę miłego dnia, Beata




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)